TRAINING "ONLINE INFLUENCE"voor meer succes in werving

Schrijf je vandaag nog in voor de training en krijg jouw doelgroep jouw kant op. 

Vul je gegevens hiernaast in en we nemen zo snel mogelijk contact op om samen de startdatum af te spreken. 



Het gedrag van jouw doelgroep (bij)sturen?

Zet bewezen beinvloedingstechnieken in binnen jouw online recruitment proces.  Van werving tot onboarding, elke stap telt.


Word (ook online) de beste in werving!


Totale trainingsduur: 24 uur inclusief twee-wekelijkse online sessies.

Verspreid over 12 weken. Elke maand start een nieuwe groep van 6 tot 8 deelnemers. Team- of incompany trainingen worden apart ingepland.

Welkom Recruitment, HR en Arbeidsmarkt Communicatie Specialisten!

Ontdek hoe je online werving krachtiger kunt maken door gedragswetenschap toe te passen, met deze 12-weken durende training gebaseerd op bewezen psychologische principes voor recruiters.


Techniek verandert razendsnel, maar menselijk gedrag niet! 


We kijken er naar uit om jullie te vergezellen, ondersteunen en coachen tijdens deze training.

Tot snel!

Gebaseerd op de E-learning "Online Influence" aanbevolen door Dr. Robert Cialdini

NEW YORK TIMES BESTSELLING AUTHOR OF 'INFLUENCE' & 'PRESUASION':



“Bas and Joris have created the most understandable, practical, and ethical course to teach you how to expertly market online. In my opinion a must-study for everyone in the field of online persuasion”

Een training BomVol waarde!

In 12 weken til je je online werving naar een hoger niveau:

Complete e-learning Online Influence twv 1498 euro. Met erkend certificaat.

7 live online coachings sessies over de e-learning en persoonlijke wervingscasussen. 

5 live online inhoudelijke sessies over Invloed in Werving door Cialdini Certified Coach.

Compleet werkpakket met werkboek en boek Online Invloed van Bas Wouters en Joris Groen.

Wat levert het je op?

Leer hoe je eenvoudig effectieve online wervingsstrategieën opzet en de keuzes van kandidaten slim beïnvloedt, met bewezen methodes uit de gedragswetenschap.

37 psychologische principes die je inzicht in online communicatie en werving veranderen.

Diepgaande kennis van Kahneman, Cialdini en Fogg, toegepast op marketing en recruitment.

Specifieke sjablonen, strategieën en checklists, ontworpen voor effectieve wervingscampagnes en kandidatencommunicatie.

Wat kan je doen na dit programma?

Ontwikkel de vaardigheden om gedragswetenschap effectief toe te passen en verbeter zo je online werving.

Creëer aantrekkelijke content en designs voor je online wervingskanalen.

Pas psychologische principes toe voor krachtigere online wervingsgedragingen.

Stuur externe marketing- en communicatiebureaus aan met inzicht en kennis om jouw wervingsstrategieën te versterken.

Deze professionals gingen je voor

Judith Jongmans

Strategisch HR adviseur

Mick van Teeffelen

Recruitment Marketeer

Jeffrey Kroon

Interim Recruiter

Ik heb zo veel geleerd van de training online influence. Ik gebruik de inzichten echt elke dag in mijn werk.

Een aanrader voor elke HR, werving en arbeidsmarkt communicatie professional!

Deze training helpt mij als recruiter enorm bij het aansturen van de marketing en communicatie bureaus in mijn interim functies. Ik weet nu precies wat ik kan vragen en kan zelf het opgeleverde werk reviewen.

De training Online Influence heeft me veel meer gebracht dan ik had verwacht! Het geeft precies de scherpte op de online activaties die ik nodig had.

Marieke Dam



Als expert in werving en arbeidsmarktcommunicatie, met 25 jaar ervaring en projecten voor meer dan 80 bedrijven, ben ik jouw deskundige partner. Met het Cialdini Certified Agency Certificaat tonen we onze toewijding aan topresultaten voor onze klanten.


Door inzichten uit de gedragswetenschappen toe te passen, hebben we onze benadering van kandidaten, zowel online als offline, aanzienlijk verbeterd. De 'Online Influence' training was een gamechanger, waardoor we nu krachtige methodes hanteren om online werving te optimaliseren.


Deze expertise delen we in onze specifieke training, gebaseerd op de principes van Bas Wouters en Joris Groen, verrijkt met YODA Recruitment's ervaring. We spreken jouw taal en begrijpen je behoeften, om samen jouw wervingsstrategie naar een hoger niveau te tillen.



"Deze training zal je blik op online wervings- en communicatie- activiteiten ingrijpend veranderen."

Start direct met leren!

TEAM

INDIVIDUEEL

INCOMPANY

€ 1979

€ 2243

PRIJS OP MAAT

*per persoon, vanaf 4 teamleden

*per persoon

*vanaf 8 medewerkers

Combineer een uitgebreide e-learning met online coaching sessies met je eigen team.

Werk aan je team casussen.

6 online coaching sessies: Online Invloed en Casus

4 online coaching sessies: Online werving en arbeidsmarkt communicatie.

Combineer een uitgebreide e-learning met online coaching sessies.

Werk aan je eigen casus.

6 online coaching sessies: Online Invloed en Casus

4 online coaching sessies: Online werving en arbeidsmarkt communicatie.

Combineer een uitgebreide e-learning met offline coaching sessies op maat voor jouw bedrijf.

Werk aan je corporate casussen.

6 offline corporate coaching sessies op maat: Online Invloed en Casus

4 online coaching sessies: Online werving en arbeidsmarkt communicatie.

Overzicht Training

Week 1

1

Opstart training

Doornemen trainingsmateriaal

Definieren casussen

Online aftrap training


Online live coaching: 1 uur

Totale tijdinvestering: 2 uur

Week 2 en 3

Hoe ontwerp je gedrag?

Fogg, Kahneman & Cialdini principes

Online Invloed & Ethiek

Wat is gewenst gedrag binnen recruitment


E-learning: 6 video's

Online live coaching: 2 uur

Totale tijdinvestering: 2-3 uur per week

2

Week 4 en 5

Hoe ontwerp je "de klik"?

Wat zijn prompts en hoe trek je aandacht

Hoe hou je de online aandacht vast

Creëer "stopping power"

Wat zijn winnende wervingscampagnes


E-Learning: 10 video's

Online live coaching: 2 uur

Totale tijdinvestering: 3 uur per week

3

Week 6 en 7

Hoe vergroot je de motivatie?

Wat is motivatie en hoe vertaal je dit naar actie

Hoe spreek je de basisbehoefte aan

Bouw vertrouwen door social proof en authoriteit

Hoe maak je van latent werkzoekenden kandidaten


E-learning: 15 video's

Online live coaching: 2 uur

Totale tijdsinvestering: 4 uur per week


4

Week 8 en 9

Hoe maak je het makkelijk?

Wat is "ability"

Hoe verminder je mentale inspanning

Hoe maak je gedrag makkelijk voor jouw kandidaten

Win kandidaten door online structuur


E-Learning: 13 video's

Online live coaching: 2 uur

Totale tijdinvestering: 4 uur per week

5

Week 10 en 11

Hoe ontwerp je keuzes?

Wat is "choice architecture"

Help je kandidaten kiezen

Voorkeuren en kiezen


E-learning: 7 video's

Online live coaching: 2 uur

Totale tijdsinvestering: 3 uur per week


6

Week 12

Online examen en casus presentatie?

Maak je online examen

Presenteer je casus

Verdien je certificaat

Word ook online de beste!


Online live coaching: 2 uur

Totale tijdsinvestering: 3 uur per week


7

Ook gedragswetenschappen toepassen in jouw online werving?

Meest gestelde vragen:

Wat is de gemiddelde tijdsduur van de training?

De gemiddelde tijdsduur van de training is ongeveer 2 uur per week voor e-learning en casus gedurende 12 weken. Daarnaast een keer per twee weken live online sessies van twee uur. 

Is de training in het Engels?

De e-learning is in het Engels met Nederlandse ondertiteling. Het werkboek, de casussen, het ondersteunende boek "Online Invloed", de online sessies en begeleiding zijn in het Nederlands. Bij de e-learning kan je ondertiteling aanzetten en een Nederlandse vertaler in je browser kiezen. We helpen je daar graag mee!

Kan ik niet gewoon de E-learning Online Influence doen bij het Cialdini Instituut?

Ja dat kan zeker! Die training is voornamelijk voor UX-designers en sales en marketing en is alleen een e-learning (geen begeleiding), de kosten van deze training zijn 1498 euro. Onze training is helemaal toegespitst op werving, online HR en arbeidsmarkt communicatie.

Wanneer is de training?

We zijn van plan om de training regelmatig te geven. We plannen nieuwe data in op het moment dat we voldoende inschrijvingen hebben. Mochten de inschrijvingen constant hoog blijven dan plannen we vooruit.